TEKNOLOGIA

7 eta 17 urte tarteko haur eta gazteentzat: Robotika (Lego Mindstorms EV3 eta Makeblock), Bideojokoen sorkuntza, Minecraft, Unity, Arduino, StarWars (Stop Motion), Dronak (montatu eta gidatu), 3D inprimaketa eta IK autoak (montaje eta gidatu).

TALDE LANA

Tailerretan lantzen ditugun STEM (Science, Technology, Engineering and Maths) kontzeptuak bezain garrantzitsua da TALDE LANA. Begiraleak bultzatzeko prestatuak daude. Taldeak bi modutan lan egiten dute (kopiatzen eta asmatzen).

2019/20 IKASTURTEA

Ikasturte osoan zehar tailerrak Donostian, Irunen, Eibarren eta Tolosan. Ostirala arratsaldean eta larunbata goizean. Anai-arrebentzat deskontua. Beste herrientzako kontsultatu. 50 erreferentzi baino gehiago Euskadin.

EXTRAESKOLARRAK

Ainbat ikastetxe eta ikastoletan gaude Gipuzkoan, Bizkaian eta Araban. Eguerdietan eta arratsaldetan. Zuen beharretara moldatzen gara eta aktibitatea bikain garatzeko behar den guztia jartzen dugu. Txapelketak ere antolatzen ditugu.

2018/19 Ikasturte Tailerrak

DOPLAYen zenbakiak

Hiriak
Ikastolak
Ikasleak
Emandako orduak

Hiri hauetan gara

09
Urr
El Marty escocés: un gran robot

Desde hace unos meses trabajamos con Marty, hace delicias de los jóvenes. Robot humanoide compuesto por nueve servos controlados con una tarjeta Arduino, y construido con piezas impresas en 3D. Aprendemos programación, electrónica e ingeniería mecánica. Programable a través de WiFi usando Scratch y Python. Lo haremos andar, expresarse y bailar coreografías de modo sincronizado con […]

04
Urr
Talleres de Iniciación a PYTHON

Python es, en estos momentos, el lenguaje de programación más popular.  Personas tan distintas como niños, estudiantes, profesores, investigadores de todo tipo (Ciencias Sociales, Biología, Medicina, Economía…), expertos en Finanzas, Seguros, Marketing, desarrolladores, analistas o científicos de datos lo aprenden y lo utilizan en sus campos de interés. La sencillez,  versatilidad, y potencia de Python le […]

04
Urr
Coded Arena

Incorporamos CODED ARENA a nuestro catálogo de productos online. Aprendemos programación jugando. Se trata de una herramienta gamificada para aprendizaje del lenguaje PYTHON. Avanzamos mediante programas sencillos y en corto espacio de tiempo, superando una serie de misiones, vamos afianzando la lógica de programación. Las distintas bibliotecas y asistentes nos ayudan a proseguir nuestro propio […]